fredag 1. juli 2011

Beklager fraværet...

Fraværet betyr ikke at jeg har sluttet å blogge, men jeg har valgt å bruke tilgjengelig tid på å ta bilder - samt å redigere dem :-) 


Skal bli flinkere til å dele resultatene med dere.

Har hatt flere betalte oppdrag siden sist, skal dele ett av de med dere her og nå:

Babybaby.no er et nettsted for en "gratisboks" som gravide får - med produkter for testing (bleier, kremer, etc). Jeg har tatt alle bilder fra skjermbildet du ser nedenfor - i tillegg til å levere en masse bilder til et glanset magasin for en av mine kunder (SingSang).   Moro med betalte oppdrag, ikke minst koselig å ta studiobilder av små søte babyer :-)  For å ikke snakke om å bli publisert på noen tusen slike bokser... og blader... og brosjyrer :-)


Heretter kommer det et nytt blogginnlegg HVER uke - jeg lover :-)   God sommer folkens!

Pål.

1 kommentar:

  1. sv: takk for tipset! Ja jeg kunne skåret ut veggen på venstre side men den på høyre er en del av porten så syntes den burde være med, og ja bildet er blått. Men tusen takk for konstruktiv tilbakemelding! :)
    hilsen http://minifotografier.blogg.no

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen et lite spor etter deg :-)