onsdag 1. desember 2010

Ah, velkommen :-)

Jasså, du fant veien? :-) 


Jeg er Pål, hvem er du?  Naturlig start på en samtale - hvor naturlig det er i en blogg vet jeg ikke - men her er jeg. 38 år ung, 2 barnspappa, bosatt i Ski kommune.  I tillegg til å ta bilder, så er jeg heltidsansatt i IT-bransjen og er trommeslager... Tiden strekker akkurat til, så lenge man prioriterer i blant.

Jeg tar bilder av det meste... Nedenfor får du noen smakebiter på hva slags bilder jeg tar.
På bloggen kommer jeg til å skrive båe produktomtaler, publisere bilder - og ha en liten "tips & triks"-spalte for litt gode tips fra alt rundt det å ta bilder, ikke minst redigere dem :-)

Barna, her representert ved Theodor, er et yndet motiv:











































Eller hva med mer eller mindre kjente bygninger?









































Trommene mine?














En tom badestrand?












Høsten?
















Ett egg i en blå skål?

















En fabrikkpipe langsmotorveien?

3 kommentarer:

  1. Hei nabo! Takk for kommentar, vi tenkte det samme når vi først var ute om det var lurt ha med kameraene så det ble en kjapp tur ut og inn.

    Det var noen pene bilder her, har du holdt på med foto lenge?

    Ha en fin dag du å:)

    SvarSlett
  2. Skjønner at du kan IT og det å traktere trommer.
    Selv om det ikke er så mange bildene her så vil jeg påstå at du kan foto også. Den påstanden tør jeg å stå for, blant annet måten du håndterer lyset på vitner om det. For den saks skyld komp og det fototeknikse også.
    Lykke til med bloggen, jeg følger deg!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer :-) Milla: Jeg kommer til å skrive ett innlegg om hvordan det hele startet snart... Men det er ikke så altfor lenge siden.

    Stein-Evert: Det var veldig pent sagt, og det tar jeg med meg videre:-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen et lite spor etter deg :-)