onsdag 1. desember 2010

Sætre Kjeksfabrikk

Å komme inn i lokalene til gamle Sætre Kjeksfabrikker var ganske rart...

Det å vite at her har omtrent ingen satt sine føtter på 14 år - stedet skal snart rives, men allikevel er det så mye sjel og menneskelige spor igjen...  Det var litt skummelt også... I kjelleren var det stummende mørkt, og enkelte bilder ble tatt med kun blitz som lys. Bildet av gummistøvelen blant annet.

Håper dere liker bildene - jeg blir veldig glade for kommentarer :-)











Pål.

5 kommentarer:

  1. Ja, disse bildene var lette å like, du har virkelig øye for motiver, knallbra. Såg på flere av de andre blogginnloggene dine, kjempeflott, gleder meg til å følge deg mer fremover.

    Hilsen Anne

    SvarSlett
  2. Elsker sånne forlatte steder! Jeg likte bildene også, de var fine :)

    SvarSlett
  3. Disse likte jeg og sort/hvitt skaper så mye mer stemning:)

    SvarSlett
  4. Røøft sted.....røffe bilder!
    er stedet revet nå?

    SvarSlett
  5. Takker for kommentarer :)

    Geir: Ja, jeg tror stedet er jevnet med jorda nå. De begynte å rive ut de elektriske installasjonene bare et par dager etter at jeg var der.

    Det syke er at "alt funket" der inne... Jeg fant et panel med styring av viftene i produksjonshallen. Klarte ikke dy meg, men måtte prøve - og kanskje verdens største takvifte begynte å gå, og spredde rundt seg 14 år med støv, drit og fuglereder... :-) Heldigvis rakk jeg gjemme meg og kameraet.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen et lite spor etter deg :-)